A thousand years

Bröllopet och hela dagen blev helt fantastiskt bra och många av gästerna har sagt att det var väldigt vackert, vilket var riktigt roligt att höra :)
Kyrkan hade så vacker utsikt och lika vacker inuti! Vi var så nöjda med allt! Det hade inte kunnat blivit bättre :) 
 
Igångsmusiken var - A thousand years, Christina Perri. 
Otroligt vacker låt. Det var en väldigt lång kyrkgång så nästan hela låten hann spelas, vilket var bra eftersom den är så fin.
Både jag och Tom var sjukt nervösa. Jag hade dessutom svårt att andas i början och höll i Toms hand med järngrepp haha.
En av mina brudtärnor Rebecka var också jättenervös haha, stackarn.
Under vigseln så sjöng min familj och kusinen Malin. Min fina bror spelade trumpetsolo - Anthem. Såå vackert! :)    
 
Orkar inte skriva mer just nu. Får skriva mer om Bröllopsdagen en annan gång.
 
Usikt från våran bröllopsfeststuga :)
En mashalk fattas på bilden, min kära bror.
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Wowm beautiful! <3

Svar: Tack!! :)
veronica

Kommentera här: