Mitt kära Uppsala

Dagarna hemma hos mamma (Uppsala) har varit underbara. Haft Mamma-Dotterdagar. Vi har varit till Kista centrum & shoppat. Jag fick 2 långklänningar, 2 linnen e en topp av min kära Mor! K'änner mig bortskämd haha. Sen åt vi tillsammans :)
Åkte vi vidare in mot Stockholm, mötte vi upp Syster & fikade. Jag & mamma gick vidare till NK, letade efter brudklänningar, men hittade totalt ca 7 st, som inte var fina ens. Vi skulle titta & prova för skojs skull. Har inte tänkt köpa därifrån.  Vi hade Så Mysigt och roligt tillsammansVärldens bästa mamma :)
 
& sen skämde Tom bort mig och sig själv med varsin Samsung Galaxy S5! Jag har hatft en Samsung Galaxy S2 i 4 år! Så det vart en STOR uppdatering i mobil för mig!
Den är fantastiskt bra.
 
Var ute en kväll med föräldrarna, Tom och två av pappas kompisar. Mamma ville dansa men pappa ville inte, & Jag ville inte (först) Så då var Tom gullig och dansade med henne! Så himla Underbar kille!! 
                                                
Bild tagen med nya mobilen :) 

 
 
 

Kommentera här: