Mycket att tänka på

Varit trög på att skriva.

Mitt huvud känns ännu mer fullt nu.
  • Jag håller på och tittar på massor av tärnklänningar, och vet inte alls vilka jag ska välja.

  • Jag har vikat på en förskola i tre dagar, & börjar på Leksand Sommarland 14/6. 9-17.

    Jobbar fram tills den 17:e. ledig 2 dagar. 
  • Sen har jag fått jobb som Entrévärd genom "Rättviks Bowling och Krog, & ska jobba på:

"Midsommarfesten Leksand"  20-21 Juni.

Det ordnas en stor Midsommarfest här i Leksand, som hofmaestro och Ulf Lundell kommer till. 
Länk till deras sida:
http://midsommarfesten.se/

 
Den 20:e börja jag kl 20.00 till typ 03.
Och den 21:a börjar jag kl 18.30. 

  • Jag äter medecin som jag inte behöver längre, och jag vet inte om jag ska börja trappa ner nu eller inte, för läkaren har inte hört av sig alls på länge. Så måste ta tag i det.

  • Måste ringa en del samtal ang bröllopet.

  • Håller fortfarande på med Inbjudningskorten, det tar tid, och behöver skriva ut en del saker innan dom blir klara och det måste vi göra på Toms jobb.

    Plus massa annat. 
 

Kommentera här: