Kvälls/Natt Jobb

Som jag skrivit på facebook så har jag jobbat Midsommarhelgen. Mycket glada människor träffade man, och många kramar har man fått haha :) Har inte haft så mycket bråkstakar, men fanns väl några få som man fick vara extra hård mot, tex ungdomar utan leg, och några som kom för fulla.
 
Men det har gått jättebra och jag har haft bra roligt :) Tycker om att jobba, & överlag verkade folk väldigt nöjda & glada, det var ju första året detta arrangerades, & kommer återkomma kommande år förhoppningsvis! Imorgon jobbar jag på Sommarland igen!! :) 
 


Och från det ena till det andra, angående planering och förberedelser så håller jag på med det så fort jag har tid! Idag har jag gjort en lista på alla tärnklänningar jag tycker om och ska skicka det till mina brudtärnor så dom får kika och säga vilka dom tycker om. Har massa saker jag måste beställa, göra klart inbjudningskorten & samtal
jag måste ringa, men har inte fått tid till det än. Och nu måste jag snart sova.  

Hittade denna bild och tycker att denna brudbukett är jättefin!!

Kommentarer:

1 Margareta Brennan:

Vad kul att följa dig på bloggen med alla fina foton! Tack! Du verkar ha ett roligt jobb! Kram Mor

Svar: Tack mamma <3
veronica

Kommentera här: