Möhippa

Mycket som hänt senaste tiden. Alltför lite tid till att skriva. För lite tid till allt känner jag! Blir mycket stress. Men jag älskar mitt jobb och det kommer bli svårt att sluta och skiljas från dessa underbara djur!! Har ett får som är kelsjuk och följer efter mig när jag är i hagen och buffar på mig för att jag ska klappa. Världens mysigaste!♡
 
 Ska skriva lite om min MÖHIPPA: Minns inte vilket datum men det var en dag då jag var ledig och var i uppsala. Tom sa att jag skulle klä mig fint typ och att vi skulle på lunch vid stationen, och sen göra lite saker efter. När vi kom dit så såg jag Rebecka springa fram bakom ett hörn och satt en sjal över mina ögon och så sa hon att jag fick klara mig utan Tom ett tag. Och så satte dom på mig skylt fram och bak. Sedan ledde dom mig fram till ett tåg. Lite läskigt att inte kunna se var man går haha. Och på vägen hörde jag en tjej säga något om en kyss och sedan en mörk killes röst säga "jag vill kyssa henne" eller något sånt haha jag fattade ingenting. Det var två randoms. På min skylt stog det fram: The Bride. Kiss me. Bak: Or them (dom andra tjejerna) På tåget fick jag se igen. Då var jag med Rebecka och Viktoria & i Stockholm mötte vi upp Sofia, (min syster) & Debora :)
Jag var klädd i en spets kjol, slöja, ett barndiadem och skylten ;)  
 
På Grönan körde vi 5-kamp och det var riktigt kul! Och jag gick runt där med min "fina" outfit och fick mångas blickar haha. Jag och syrran fick delad första plats på 5-kampen. Sen åkte vi Jetline och Insane. Efter det åkte vi hem till syrran, gjorde pizza, förfesta
och hade mysigt :) Möhippan avslutades med att vi gick ut på klubb F12 i Stockholm!  :) Jag blev riktigt överraskad, hade en underbar dag som uppskattades så mycket och jag är så tacksam för vad dom fina tjejerna fixade för mig. 
Tom kom också innan vi gick ut :) Han var saknad hehe♡
 

Kommentera här: