Bästa jobbet

Idag efter jobbet hade vi "personal aktivitet" på sommarland, Vi fick Tacobuffé och efter det fick man åka "Zipline" "Drop'nTwist" & köra segweys. Har redan åkt Ziplinen tidigare så jag skippade den.

Jag är helt slut i kroppen och så trött, och jag önskade jag hade mer tid! Tid till allt jag behöver göra. Men åh underbara får på jobbet, om jag kliar och klappar dom runt halsen, hakan och huvudet kan dom stå där hur länge som helst och bara njuta. Idag myste jag med ett av fåren och gick sen vidare till ett av lammen och började gosa med den, då kom det fåret jag var hos innan, och buffade på mig, haha så söt, så då hade jag armarna runt båda och klappade dom. HUR MYSIGT SOM HELST <3 Ska seriöst själv ha får i framtiden tror jag, dom är så mysiga och goa. I början var lammen väldigt rädda av sig och sprang iväg, men nu är dom vana vid mig, & jag får nu gosa med dom och hålla dom i famnen. Jag har ett underbart jobb. 
 
Nu ska jag snart sova! 
 
 

Kommentera här: